четверг, 11 марта 2021 г.

Навігатор по ресурсах адаптивного управління

 - Блог педагогічнвіртуального консалтингового пункту (http://kmopsi.blogspot.com/p/blog-page_7833.html).

- Віртуальний педагогічний само аудит (http://samoauditbrama.blogspot.com/)
-  сайт ІМІДЖ (https://imidg.ucoz.ua/ )
-  YouTobe канал (https://www.youtube.com/channel/UCJl7TJfVd8zH0jnzN487Tew)
- клубу Статус-КВО (Компетентність, вибір, освіта) (http://kmopsi.blogspot.com/p/blog-page_10.html )
Підготовка вчителів до роботи в умовах інклюзивної освіти (https://uchitelinklu.blogspot.com/ ),
- Педагогічний аудит (https://pedaudit.blogspot.com/p/blog-page_39.html),
- Управління освітнім процесом у закладі освіти з інклюзивною формою навчання (https://uop-imidg.blogspot.com/),
- Путівник теренами інклюзивної освіти (https://suprovidlusion.blogspot.com/ ), 
-Адаптивний менеджер інклюзивної освіти (https://inklusionofmanager.blogspot.com/
).

Увага: Нове* Наукові дослідження магістрантів:

*************
---- Довгань Ірина Григорівна: КВАЛІМЕТРИЧНА МОДЕЛЬ УРОКУ ЯК ДІЄВИЙ ФАКТОР УПРАВЛІННЯ АДАПТИВНИМ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ   Методичні рекомендації 
 

*************

---- Немерюк Юлія Валеріївна: ФОРМУВАННЯ АДАПТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ МОДЕЛЬНО-КОРЕКЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ Модель учня першого класу

Комментариев нет:

Отправить комментарий