ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Заняття 1
Сьогодні вся педагогічна спільнота знаходиться в стані пошуку нових підходів і технологій організації освітнього процесу.
Всім відомо. що нове - це забуте старе. Отже, впершу чергу шукати нові технології необхідно серед старих, які часом їх використання довели свою якість і спроможність в організації діяльності школярів.
Такою технологією ми можемо назвати ігрові технології. Вони мають багато переваг порівняно з традиційною лекційно-практичною формою освітнього процесу.
- Ігрові технології завжди використовувалися як мотиваційні і часто це був потужний засіб підвищення інтересу учнів до освітнього процесу.
- Ігрові технології практично завжди є інтерактивними
- Ігрові технології можуть включати в собі лекцію(наприклад ділова гра суд, а лекція, це виступ захисника-учителя з промовою, лекція може проводитися персонажем гри тощо)
- Ігрові технології дозволяють керувати діяльністю і поведінкою класу через правила гри або ролі персонажей (Ви завжди можете нейтралізувати негативний вплив окремих учнів на весь клас)
- Ігрові технології можуть змусити учнів вивчити певний матеріал, який рпописаний як роль для категорії гравців
- Ігрові технології активізують пошукову діяльність
Ігрові технології це класична форма інтерактивних технологій навчання.
Про актуальність інтерактивних технологій дивіться презентацію.
Про класифікацію інтерактивних технологій дивіться презентацію.
Завдання 1. Напишіть у коментарях на сторінці Чаювання1за посиланням: https://inklusionofmanager.blogspot.com/p/1.html:
-Які з форм ігрової діяльності Ви використовуєте на уроках?
-Чим, на Ваш погляд, ігрові технології цікаві для організації уроку в інклюзивному класі?
Заняття 2 Рольові ігри Заходьте сюди
Комментариев нет:
Отправить комментарий