Адаптивне управління: від теорії до практики

Нестабільність суспільства вимагає особливих підходів щодо підготовки майбутніх поколінь до дорослого життя. Отже, школа , якщо вона хоче бути конкурентною, має реформуватися. А якщо ні - їй на зміну прийдуть інші системи підготовки майбутнього покоління, які будуть повніше і легше задовольняти запити споживачів, а їх випускники стануть успішнішими і, таким чином, виживуть лише  успішні системи, природним чином  витісняючи старі і невідповідні зовнішнім умовам. Ці процеси зараз активно йдуть і є глобальними і світовими(дивись про інноваційні системи освіти)
    Сьогодні, разом з глобальними реформами українського суспільства, школа не можу залишитися не реформованою. А управляти оновленою школою  можна тільки новими методами. Пошук таких методів є явищем перманентним і завжди актуальним. Про це свідчить теорія розвитку систем.
Пропоную всім, хто має відношення до процесів управління, розібратися, яким чином ми можемо самі побудувати  зручну для нас систему управління.  саме про це я планую цикл лекцій.


   А чому питання пошуку нових методів і форм управління буде завжди актуальним? Може процеси нестабільності завтра закінчаться і стара школа та старі методи управління нею стануть знову у нагоді? Саме про це мій погляд у наступному відео.


Що допоможе нам і нашому закладу освіти виживати в умовах нестабільності? Те саме, що дозволяє живим організмам виживати в складних постійно змінюваних умовах з частими біологічними та екологічними катаклізмами. ЦЕ АДАПТИВНІСТЬ!
І тепер у нас виникає логічне питання: Чи можемо ми підвищити наш рівень адаптивності? Як стати успішним і конкурентним в складних умовах глобальних криз?


 Реалізація адаптивного управління допоможе Вашому закладу освіти стабільно розвиватися. Наступне відео саме про механізм реалізації управління взагалі і адаптивного управління закладом освіти.


Почнемо з планування. Чи може бути адаптивний і не адаптивний план роботи школи? Спробуємо розібратися.





Комментариев нет:

Отправить комментарий