Готуємося до уроку

   Основна діяльність учителя відбувається під час уроку. Одночасно, під час уроку більшість педагогів зустрічається з проблемами. Особливо це стосується молодих недосвідчених учителів, хоча і значна частина педагогів зі стажем теж відчуває суттєві труднощі. І абсолютно всі погоджуються, що навчальна мотивація учнів сьогодні достатня низька і продовжує зменшуватися.
    Хочу запропонувати вам результати апробованого досвіду проектування уроку, яке гарантує  ефективне його проведення з мінімальним ризиком щодо появи проблем дидактичного або психологічного характеру.
    В основі методичної розробки покладено досвід доктора педагогічних наук. професора Івано-Франківського ОІППО Оксани Яківни Мариновської "Векторний аналіз уроку".
Суть цього методу:
Аналіз уроку поділяється на два генеральних напрями(фактори): підготовка до уроку(8 векторів) і діяльність учителя під час проведення уроку(8 векторів).
Ми розглядаємо лише 8 векторів підготовки до уроку. Якщо будуть запити від педагогів - проведемо веб-тренінг з питань діяльності учителя на уроці.

Підготовка в свою чергу теж поділяється на 2 напрями(фактори другого порядку): Дидактична складова(цілепокладання) і проектування психологічного супроводу(проектування особистісної орієнтації).
Детально про кожний вектор у наступних відео.


Про мобільний тренінг «Готуємося до уроку»  

Визначення мети уроку
 
Як правильно і швидко дібрати зміст навчання
 
Розробка структури уроку
 
Добір методів
 
Що нам дає опора на досвід школяра
 
Як забезпечити технологічність знань
 
Яким чином забезпечити персоналізацію освіти під час уроку
Методи мотивації учнів
 
Підсумки
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий