Основна діяльність учителя відбувається під час уроку. Одночасно, під час уроку більшість педагогів зустрічається з проблемами. Особливо це стосується молодих недосвідчених учителів, хоча і значна частина педагогів зі стажем теж відчуває суттєві труднощі. І абсолютно всі погоджуються, що навчальна мотивація учнів сьогодні достатня низька і продовжує зменшуватися.
Хочу запропонувати вам результати апробованого досвіду проектування уроку, яке гарантує ефективне його проведення з мінімальним ризиком щодо появи проблем дидактичного або психологічного характеру.
В основі методичної розробки покладено досвід доктора педагогічних наук. професора Івано-Франківського ОІППО Оксани Яківни Мариновської "Векторний аналіз уроку".
Суть цього методу:
Аналіз уроку поділяється на два генеральних напрями(фактори): підготовка до уроку(8 векторів) і діяльність учителя під час проведення уроку(8 векторів).
Ми розглядаємо лише 8 векторів підготовки до уроку. Якщо будуть запити від педагогів - проведемо веб-тренінг з питань діяльності учителя на уроці.
Підготовка в свою чергу теж поділяється на 2 напрями(фактори другого порядку): Дидактична складова(цілепокладання) і проектування психологічного супроводу(проектування особистісної орієнтації).
Детально про кожний вектор у наступних відео.
Хочу запропонувати вам результати апробованого досвіду проектування уроку, яке гарантує ефективне його проведення з мінімальним ризиком щодо появи проблем дидактичного або психологічного характеру.
В основі методичної розробки покладено досвід доктора педагогічних наук. професора Івано-Франківського ОІППО Оксани Яківни Мариновської "Векторний аналіз уроку".
Суть цього методу:
Аналіз уроку поділяється на два генеральних напрями(фактори): підготовка до уроку(8 векторів) і діяльність учителя під час проведення уроку(8 векторів).
Ми розглядаємо лише 8 векторів підготовки до уроку. Якщо будуть запити від педагогів - проведемо веб-тренінг з питань діяльності учителя на уроці.
Підготовка в свою чергу теж поділяється на 2 напрями(фактори другого порядку): Дидактична складова(цілепокладання) і проектування психологічного супроводу(проектування особистісної орієнтації).
Детально про кожний вектор у наступних відео.
Про
мобільний тренінг «Готуємося до уроку»
|
Визначення мети уроку
Як правильно і швидко дібрати зміст навчання
Добір методів
Як забезпечити технологічність знань
Методи мотивації учнів
Підсумки
Комментариев нет:
Отправить комментарий