Наскільки досвід інших людей може бути нам корисний? Зазвичай ми вважаємо, що досвід інших є корисним апріорі. Чи так це насправді? Давайте спробуємо розібратися, а не нашкодить нам наслідування чиїхось висновків за результатми їхньої діяльності?
Питання управління освітою є актуальними з багатьох причин. Неможливо переоцінити роль закладів освіти як для розвитку Держави, так і для кожної людини. Чим якіснішу освіту отримає учень(тут ми маємо на увазі не академічне розуміння якості, а можливість практичного застосування знань в конкретних умовах), тим успішніше він буде після закінчення навчання. Чим більше успішних людей буде у Державі. тим ефективніше країна буде розвиватися.
Сьогодні в умовах реформування освіти керівники і адміністрації навчальних закладів знаходяться у постійному пошуку нових форм, методів, прийомів щодо удосконалення системи управління і забезпечення освітніх реформ.
Важливим питанням, яке цікавить керівників і яке набуває нового сенсу в умовах Нової української школи: ВІД ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ ЕФЕКТИВНІСТЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ? (відео з цієї теми)
Реформи в системі освіти суттєво змінюють принципи організації контрольно-аналітичної діяльності. Відбувається подальший розвиток моніторингової діяльності, яка в свій час замінила контрольно-оціночну, і тепер логічно трансформується в самомоніторингову і самооціночну.
У наступних відео розглянуті питання інноваційних підходів до організації моніторингу через самооціночну діяльність педагогів:
Як змінюються форми і методи контролю в НУШ (відео)
Реалізація модельного підходу в управлінні закладом освіти (відео)
Створення моделі компетентного педагога для закладу освіти (відео)
Організація моніторингового дослідження інклюзивного навчання в закладах Запорізької області (відео)
Учитель інклюзивного класу: який він? (відео)
Учитель інклюзивного класу: який він? (відео)
Моніторинг втрачає сенс, якщо його результати не використані ефективно. Ефективним використанням у нормативно-правовому сенсі є вироблення ефективного управлінського рішення.
Сім ознак ефективного річного плану роботи школи (відео)
Комментариев нет:
Отправить комментарий